Logowanie

Logowanie

Moje Dokumenty SGB - Dokumenty Publiczne

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Szadku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony informacyjnej banku https://bsszadek.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 

 

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa Banku Spółdzielczego w Szadku jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów, lub zgłosić uwagi i propozycje ulepszeń.

Wszystkie zgłoszenia i żądania zapewnienia dostępności możesz zgłosić poprzez email lub telefonicznie:

  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: +48438215854

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • Swoje imię i nazwisko,
  • Swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • Dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • Opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do kierownictwa naszego banku:

  • Centrala Banku - Banku Spółdzielczego w Szadku,
  • Adres: ul. Sieradzka 14a, 98-240 Szadek,
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: +48438215854
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl
Masz także prawo złożenia zawiadomienia o niespełnianiu wskazanych wymagań dostępności Prezesowi Zarządu PFRON lub organowi nadzoru rynku tj. Rzecznikowi Finansowemu.

 

 

Pozostałe informacje

 

Aplikacje

Bank Spółdzielczy w Szadku udostępnia następujące aplikacje:

 

Dostępność architektoniczna

Oddział Goszczanów

Dojazd do wejścia budynku możliwy dla osób na wózku z asystentem, parking oddziałowy, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca

Bankomat przy oddziale

  • Dostęp dla osób na wózku z asystentem
  • Parking
  • Możliwość podłączenia słuchawek
  • Wypłaty zbliżeniowe

 

 Oddział Łask

Dojazd do wejścia budynku możliwy dla osób na wózku z asystentem, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca

 

Bankomat przy oddziale

  • Bez barier architektonicznych
  • Możliwość podłączenia słuchawek
  • Wypłaty zbliżeniowe

 

Oddział Szadek

Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking oddziałowy, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.

Bankomat przy oddziale

  • Bez barier architektonicznych
  • Parking
  • Możliwość podłączenia słuchawek
  • Wypłaty zbliżeniowe
  • Urządzenie z funkcją wpłat dla Klientów Banku Spółdzielczego w Szadku

 

Oddział Warta

Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.

Bankomat przy oddziale

  • Dostęp dla osób na wózku z asystentem
  • Parking
  • Możliwość podłączenia słuchawek
  • Wypłaty zbliżeniowe

 

Oddział Wodzierady

Dojazd do wejścia budynku możliwy dla osób na wózku z asystentem, parking oddziałowy, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca

Bankomat przy oddziale

  • Dostęp dla osób na wózku z asystentem
  • Parking
  • Możliwość podłączenia słuchawek
  • Wypłaty zbliżeniowe

 

Punkt Kasowy w Szadku

Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
 

Bankomat przy oddziale

  • Bez barier architektonicznych
  • Parking
  • Możliwość podłączenia słuchawek
  • Wypłaty zbliżeniowe
  • Urządzenie z funkcją wpłat dla Klientów Banku Spółdzielczego w Szadku

 

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą otrzymać dokumenty lub informacje w wybranej przez siebie formie w terminie 7 dni od zgłoszenia takiej potrzeby.
  • W wypadku potrzebny skorzystania z usług tłumacza języka migowego prosimy o wcześniejszy kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48438215854
  • Brak pętli indukcyjnej w oddziałach i centrali banku