Bank Spółdzielczy w Szadku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony informacyjnej banku https://bsszadek.pl
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa Banku Spółdzielczego w Szadku jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów, lub zgłosić uwagi i propozycje ulepszeń.
Wszystkie zgłoszenia i żądania zapewnienia dostępności możesz zgłosić poprzez email lub telefonicznie:
- E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Telefon: +48438215854
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- Swoje imię i nazwisko,
- Swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- Dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- Opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do kierownictwa naszego banku:
- Centrala Banku - Banku Spółdzielczego w Szadku,
- Adres: ul. Sieradzka 14a, 98-240 Szadek,
- E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Telefon: +48438215854
Pozostałe informacje
Aplikacje
Bank Spółdzielczy w Szadku udostępnia następujące aplikacje:
- Bankowość Internetowa (wersja mobilna) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Bankowość Internetowa (wersja desktopowa) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank (iOS) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank Junior (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank Junior (iOS) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- SGB Mobile (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- SGB Mobile (iOS)— sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- SGB Mobile Junior (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- SGB Mobile Junior (iOS) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
Dostępność architektoniczna
Oddział Goszczanów
Dojazd do wejścia budynku możliwy dla osób na wózku z asystentem, parking oddziałowy, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bankomat przy oddziale
- Dostęp dla osób na wózku z asystentem
- Parking
- Możliwość podłączenia słuchawek
- Wypłaty zbliżeniowe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Oddział Łask
Dojazd do wejścia budynku możliwy dla osób na wózku z asystentem, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
![]() |
![]() |
![]() |
Bankomat przy oddziale
- Bez barier architektonicznych
- Możliwość podłączenia słuchawek
- Wypłaty zbliżeniowe
![]() |
![]() |
![]() |
Oddział Szadek
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking oddziałowy, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bankomat przy oddziale
- Bez barier architektonicznych
- Parking
- Możliwość podłączenia słuchawek
- Wypłaty zbliżeniowe
- Urządzenie z funkcją wpłat dla Klientów Banku Spółdzielczego w Szadku
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Oddział Warta
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bankomat przy oddziale
- Dostęp dla osób na wózku z asystentem
- Parking
- Możliwość podłączenia słuchawek
- Wypłaty zbliżeniowe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Oddział Wodzierady
Dojazd do wejścia budynku możliwy dla osób na wózku z asystentem, parking oddziałowy, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bankomat przy oddziale
- Dostęp dla osób na wózku z asystentem
- Parking
- Możliwość podłączenia słuchawek
- Wypłaty zbliżeniowe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Punkt Kasowy w Szadku
Samodzielny dojazd do wejścia do budynku, parking zewnętrzny, drzwi wejściowe – możliwość otwarcia bez użycia dużej siły, szerokość umożliwiająca przejazd wózkiem, obsługa na jednym poziomie, dostęp z psem asystującym, dostępna lupa powiększająca![]() |
![]() |
![]() |
Bankomat przy oddziale
- Bez barier architektonicznych
- Parking
- Możliwość podłączenia słuchawek
- Wypłaty zbliżeniowe
- Urządzenie z funkcją wpłat dla Klientów Banku Spółdzielczego w Szadku
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą otrzymać dokumenty lub informacje w wybranej przez siebie formie w terminie 7 dni od zgłoszenia takiej potrzeby.
- W wypadku potrzebny skorzystania z usług tłumacza języka migowego prosimy o wcześniejszy kontakt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , +48438215854 - Brak pętli indukcyjnej w oddziałach i centrali banku